4 Şubat 2011 Cuma

Kayıtdışı

Belki Abdi İpekçi'nin öldürülmesiyle başlamıştır bu süreç. Yaşım yetmiyor anca okuduklarımdan biliyorum o dönemi. Ama bu memleketin basınında Ertuğrul Özkök'le başlayan kırılmanın canlı şahidiyim. Basında Ayşe Arman'ların falan ömrü uzun olmaz diyerek ve sanki yarın yok olacaklarmış gibi davranarak bugünlere kadar geldik. Şimdi daha beterleriyle bezenmiş vaziyette basın dünyası. Arka kapaklarında onların zırvalamalarının yazılı olduğu dvd'ler satılıyor bu ülkede. Ostim'de kayıtdışı patladı diye haber vardı geçen gün. Bugün Hıncal patlamış. Yazdığı hiçbir yazıyı okumamış, televizyonda ettiği hiçbir kelamı dinlememiş biri olarak diyorum ki kendisi benim için kayıtdışıydı. O zamanlar ¨Ama abi adam güzel yazıyor¨ diyen arkadaşlara soruyorum; bugün anladınız mı neden kayıtdışı olması gerektiğini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder